גודל טקסט:
שינוי צבעי האתר:
מקשי קיצור
S - עבור לתוכן העמוד
1 - עמוד הבית
4 - חיפוש
הצהרת נגישות
תפריט לתרומה
English لغة عربية

פברואר 2019

סיכום חודש המודעות לבריאות העין - דצמבר 2018

 

בסוף דצמבר התקיים קמפיין מאוד מוצלח להעלאת המודעות לחשיבות בדיקות עיניים

לקבוצות בסיכון ולהעברת מידע בנושא ראייה לקהל הרחב.

 

 

הפעילות כללה הפקת המדריך לראיה טובה ברשות פרופ' אירית בכר,

פתיחת תערוכה "העין באומנות" בחסות ד"ר פישר ,

בבית ציוני אמריקה עם כ-30 אמנים שתרמו את עבודתם.

 

 

 

 

קמפיין  יצירתי בתקשורת כשירות פרו בונו של חברת הפרסום TBWA ובמימון מועצת הבריאות,

הקמפיין עלה לטלוויזיה, לרדיו, לדיגיטל ולעיתונות הכתובה.




"מהדבר הזה דני רופ לא יזהיר אתכם, גם לא רפי גינת וגם לא צבי יחזקאלי אפילו  לא נחמן שי. לא כתבנו בדרום וגם לא בצפון.

אף אחד לא יזהיר אתכם.

אובדן ראיה יכול לבוא בהפתעה בלי שום אזהרה, תבדקו אולי גם אתם תוכלו למנוע."

 

לצפייה בקמפיין:

 

חי בלילה –עם פרופ' חני ורבין

פאולה וליאון הבוקר-עם פרופ' ענת לוינשטיין

מאקו

מסר ברדיו




עלה לאוויר אתר חדש של עמותת לראות , אתר ידידותי למשתמש

עם מידע עדכני על מחלות ,בדיקות ,ייעוץ רפואי ,חידושים במחקר ופרויקטים של העמותה.

חודש המודעות באתר לראות



בנוסף עלה קמפיין מאוד מוצלח בפייסבוק עם חשיפת  כל חומרי חודש המודעות לבריאות העין לקהל הרחב.

 

החשיפה השנה עברה את כל ציפיותנו, איןן אזרח שלא שמע או ראה את המסרים החשובים לעידוד בדיקות העיניים לשמירה על ראיה בריאה.

כתוצאה היו פניות רבות לעמותה לייעוץ רפואי והפניה לרופאים בכירים בקופות החולים ולמידע מפורט באתר לראות .

 

 

התרמה בחנויות לאוקסיטן באתר שלהם בכל הארץ למען בדיקות סקר עיניים ילדים וקשישים בקהילה

 

 

אנא הפיצו בקרב חברים ועמיתים בפייסבוק

 

 

תודה לכל השותפים בעשייה!

ללא עזרה ועבודה מקצועית של רבים

לא היינו מצליחים להגיע לכל בית בישראל.

 

 

 

 

 

 

 

 

מסמכים מצורפים
קובץתודות (82KB)